online
Pakiet Office Asystent/ka, Manager
Szkolenie Pakiet Office Asystent/ka Manager jest przeznaczone dla każdego. Celem…
Szkolenie Pakiet Office Asystent/ka Manager jest przeznaczone dla każdego. Celem kursu jest nabycie wiedzy i umiejętności w zakresie podstaw obsługi aplikacji MS Office, w tym arkusza kalkulacyjnego Excel, edytora teksu Word, MS PowerPoint, Outlook w celu pełnej profesjonalizacji, automatyzacji i podwyższenia efektywności pracy.
Zarówno w zakresie wykonywania obliczeń za pomocą formuł jak i funkcji, prostego przetwarzania danych liczbowych i tekstowych, raportowania oraz tworzenia wykresów i wydruków, tworzenia profesjonalnych dokumentów oraz korespondencji seryjnej, tworzenia prezentacji, a także obsługi poczty, kalendarza, kontaktów i dzienników.
Szkolenie Pakiet Office Asystent/ka Manager skierowane jest do wszystkich pracowników zainteresowanych podniesieniem swoich kompetencje w zakresie obsługi aplikacji biznesowych, pomocnych w pracy.
Sprawdź Facebook! https://www.facebook.com/astitum
Sprawdź ofertę innych szkoleń! https://astitum.pl/szkolenia/
Metody szkoleniowe.
Metody pracy stosowane podczas naszych szkoleń online gwarantują, że ich uczestnicy osiągnął oczekiwany efekt szkolenia, podniosą swoje kwalifikacje, zdobędą cenną wiedzę i umiejętności
Zajęcia są prowadzone w sposób umożliwiający aktywny udział uczestników w szkoleniu.
Stosowane metody szkoleniowe uwzględniają specyfikę danej branży oraz potrzeby i możliwości osób biorących udział w szkoleniach:
- Wykład interaktywny – wykład w którym prowadzący naprowadza uczestników na temat poprzez zadawanie pytań, angażując ich do dzielenia się doświadczeniami i samodzielnego odkrywania wiedzy.
- Dyskusje – umożliwiające spojrzenie na temat z wielu perspektyw i odwołujące się do doświadczeń uczestników, jak również pozwalające na dojście do kluczowych wniosków
- Ćwiczenia grupowe – angażujące uczestników do współdziałania w konkretnym celu, pozwalające na doświadczanie, eksperymentowanie i wspólne wyciąganie wniosków
- Case study – analizowanie realnego lub fikcyjnego przypadku, pozwalającego na głębsze zrozumienie tematu
- Rozwiązywanie realnych problemów – uczestnicy wspólnie rozwiązują realny problem w oparciu o narzędzia i wzorce – pozwalają przenieść rozwiązania w praktykę, skłaniają do otwartości na odmienne perspektywy
- Metafory, analogie, storytelling– inspirujące zdjęcia, opowiadania, anegdoty motywujące uczestników do działania i zmiany sposobów myślenia.
Cel szkolenia.
Szkolenie Pakiet Office Asystent/ka, Manager jest przeznaczone dla każdego. Celem kursu jest nabycie wiedzy i umiejętności w zakresie podstaw obsługi aplikacji MS Office, w tym arkusza kalkulacyjnego Excel, edytora teksu Word, MS PowerPoint, Outlook w celu pełnej profesjonalizacji, automatyzacji i podwyższenia efektywności pracy.
Zarówno w zakresie wykonywania obliczeń za pomocą formuł i funkcji, prostego przetwarzania danych liczbowych i tekstowych, raportowania oraz tworzenia wykresów i wydruków, tworzenia profesjonalnych dokumentów oraz korespondencji seryjnej, tworzenia prezentacji, a także obsługi poczty, kalendarza, kontaktów i dzienników.
Adresaci szkolenia
Szkolenie skierowane jest do wszystkich pracowników zainteresowanych podniesieniem swoich kompetencje w zakresie obsługi aplikacji biznesowych, pomocnych w pracy.
Specyfika szkolenia online:
- Prezentacja multimedialna na ekranie komputerów (komputer, tablet, telefon). Sugerujemy użycie słuchawek lub głośników.
- Wymagany dostęp do internetu o minimalnej prędkości pobierania 5 mb/s (sprawdź: https://www.speedtest.pl/)
- Szkolenia, realizowane są w czasie rzeczywistym, w wirtualnym pokoju szkoleniowym umożliwiającym prezentację treści (także przez uczestników szkolenia), interakcje (rozmowy, dyskusje, zadawanie pytań, przeprowadzanie ankiet, testów) pomiędzy uczestnikami oraz pomiędzy uczestnikami a osoba prowadzącą zajęcia.
MODUŁ I – MS EXCEL – KURS PODSTAWOWY (8 h):
1. Podstawowe operacje, pojęcie i struktura arkusza kalkulacyjnego
- praca z obiektami Excela
- zaznaczanie komórek, zakresów komórek, kolumn, wierszy, arkuszy
- dopasowanie szerokości, ukrywanie kolumn i wierszy
- usuwanie, kopiowanie, przenoszenie, zmienianie nazwy arkusza
- wprowadzanie danych do komórek, usuwanie zawartości komórki
- kopiowanie, przenoszenie zawartości komórek
- wstawianie komórek, wierszy, kolumn, arkuszy
- Wykonywanie obliczeń
- tworzenie formuł
- sumowanie zakresu komórek
- funkcje (Średnia, Max, Min, Zaokr, PMT)
- adresy względne i bezwzględne w formułach
- tworzenie łączy między arkuszami lub plikami Excela
- Formatowanie tabeli (Zakresu danych)
- Zmiana formatu liczbowego (daty, waluty, godziny, inne)
- czcionka i wyrównanie
- dodawanie obramowania i kolorów
- usuwanie formatów
- style w arkuszach
- Bazy danych (listy Excela)
- filtrowanie Danych
- sortowanie Danych
- dodawanie Sum Pośrednich
- użycie formularza do wprowadzania danych do tabeli
- tabele przestawne
- Wykresy
- zmiana typu wykresu
- formatowanie kolorów wykresu
- Drukowanie
- metody dzielenia dokumentu na strony
- drukowanie Fragmentu Arkusza
- orientacja wydruku
- wpasowanie Arkusza w określone strony na szerokość i na wysokość
- zmiana kolejności Drukowania
- dodawanie Stopki lub Nagłówka
- drukowanie Wykresu
- Współpraca Worda z Excelem
MODUŁ II – MS WORD – TWORZENIE I EDYCJA DOKUMENTÓW (8 h):
- Podstawowe operacje na tekście
- Zaznaczanie tekstu i rysunku
- Używanie klawisza ENTER, DEL, BACKSPACE
- Ustawianie marginesów
- Wstawianie podziałów stron
- Formatowanie tekstu (zmienianie wielkości czcionki, wyrównywania itd.)
- Formatowanie czcionki
- Formatowanie akapitu
- Kopiowanie i przenoszenie tekstu w obrębie jednego i wielu dokumentów
- Podział dokumentu na podokna
- Dodawanie obramowania i cieniowania do akapitu
- Zmienianie wielkości liter
- Tworzenie kolumn
- Tworzenie list wypunktowanych i numerowanych
- Rozmieszczanie tekstu na stronie przy pomocy tabulatorów
- Uatrakcyjnianie dokumentów za pomocą inicjałów i grafiki
- Dzielenie dokumentu na strony
- Numerowanie stron i wstawianie tekstu w nagłówku i stopce dokumentu
- Menu Widok -polecenia umożliwiające różne sposoby oglądania dokumentu
- Widok normalny
- Widok układu strony
- Widok pełnego ekranu
- Powiększanie
- Paski Narzędzi – Resetowanie
- Tworzenie własnych pasków narzędziowych
- Przywracanie pasków narzędziowych
- Tabela
- Wstawianie tabel a rysowanie tabel
- Scalanie, dzielenie komórek tabeli
- Formatowanie tabeli
- Dodawanie, usuwanie wierszy i kolumn
- Formatowanie tekstu w tabeli
- Zmienianie szerokości kolumn i wierszy
- Autoformatowanie tabeli
- Wykonywanie obliczeń w tabelach
- Średnio zaawansowane operacje w Word
- Wstawianie daty, godziny, przypisów i symboli
- Wprowadzenie do korespondencji seryjnej
- Tworzenie kopert i etykiet na koperty
- Wstawianie plików
- Narzędzia programu
- Poprawa pisowni w dokumencie
- Wyszukiwanie synonimów
- Automatyczne lub ręczne dzielenie wyrazów w tekście
- Dodawanie elementów Autokorekty i Autotekstu
- Tworzenie formularzy
- Ochrona dokumentu
- Współpraca Worda z innymi aplikacjami pakietu MS Office
MODUŁ III – MS POWER POINT – TWORZENIE PREZENTACJI (4 h):
- Ogólna charakterystyka aplikacji Microsoft®Power Point
- Opis okna programu i pasków narzędzi
- Menu programu PowerPoint
- Projektowanie i tworzenie prezentacji
- Tworzenie slajdów tekstowych
- Tworzenie listy fraz punktowanych
- Wstawianie slajdu ze schematem organizacyjnym
- Tworzenie i formatowanie slajdu z wykresem
- Dodawanie obiektów graficznych i tabel, clipartów, autokształtów itp.
- Współpraca z tekstem zewnętrznym i grafiką
- Tworzenie pokazu slajdów
- Animacja niestandardowa i przejścia slajdów
- Przyciski akcji i pokazy niestandardowe
- Pokaz slajdów i próba tempa
- Zapis pliku w formie pokazu, szablonu, prezentacji
- Dokonywanie globalnych zmian
- Wykorzystanie palety barw i cieniowania
- Praca w różnych widokach
- Zastosowanie szablonu i układu slajdów
- Wzorce slajdów
- Dołączanie materiałów informacyjnych i notatek
- Sortowanie i ukrywanie slajdów
- Importowanie slajdów z innych plików
- Importowanie obiektów z innych programów
MODUŁ III – MS OUTLOOK – ZARZĄDZANIE CZASEM (4 h):
- Zarządzanie pocztą elektroniczną
- Wysyłanie i odbieranie wiadomości w sieci wewnętrznej i w sieci INTERNET
- Wykonywanie operacji na plikach wiadomości w Outlook
- Tworzenie, kopiowanie, przenoszenie, usuwanie, zmiana nazw plików lub folderów
- Grupowanie wiadomości wg różnych kryteriów, filtrowanie, sortowanie, wyszukiwanie Wiadomości
- Zarządzanie wiadomościami pocztowymi, które do ciebie przychodzą
- Konfiguracja Widoków
- Modyfikacje paska Outlook
- Kalendarz
- Konfiguracja kalendarza
- Pojęcia: Wydarzenie, Termin, Spotkanie
- Operacje: Planowanie, Usuwanie, Modyfikacja i akceptacja spotkań, terminów,
- wydarzeń cyklicznych. Zarządzanie zasobami (czas wolny uczestników, lokalizacja spotkań)
- Archiwizacja
- Dziennik
- Rejestrowanie czynności
- Rodzaje pozycji dziennika
- Dziennik – Automatyczne rejestrowanie operacji na plikach Access,
- Excel, Word, wiadomości pocztowych, zleceń zadań, odpowiedzi itd.
- Konfigurowanie automatycznej rejestracji różnych pozycji dziennika
- Zarządzanie pozycjami dziennika
- Kontrola czasu wykonywania różnych czynności
- Kontakty
- Zadania
- Zlecanie i wykonywanie zadań
- Wysyłanie raportów o zadaniach
- Zlecanie zadań cyklicznych
- Kontrola zadań w toku wykonywania
- Współpraca z Dziennikiem i kontrola czasu wykonywania czynności
- Grupowanie zadań wg. różnych kryteriów
Koszt uczestnictwa:
- jednej osoby – 1199 zł brutto
- kolejnej osoby z organizacji – prosimy o kontakt
Na usługę szkoleniową realizowaną przez Astitum Konsulting Sp. z o.o. obowiązuje stawka VAT – ZW (zgodnie z art. 113 ust. 1 Ustawy o VAT)
Cena obejmuje:
- uczestnictwo w szkoleniu
- materiały szkoleniowe (w formie cyfrowej)
- certyfikat ukończenia szkolenia
- konsultacje poszkoleniowe w formie mailowej
Płatności:
- Prosimy realizować po otrzymaniu zaproszenia i faktury.
Miejsce szkolenia: szkolenie jest realizowane w systemie online, każdy uczestnik otrzyma link z zaproszeniem do wirtualnego pokoju, w którym będzie przeprowadzone szkolenie. Udział w szkoleniu pozwoli na zapoznanie się z tematem prezentowanym przez trenera, zadać pytania i porozmawiać z innymi uczestnikami szkolenia. Najpóźniej na dzień przed szkoleniem otrzymacie Państwo Zaproszenie na szkolenie zawierające podstawowe informacje takie jak:
- agendę szkolenia
- harmonogram szkolenia
- link do wirtualnego pokoju
- informacje na temat sposobu rejestracji
Informacje:
- Tel. +48 503 438 680
- e-mail. biuro@astitum.pl,
www.astitum.pl