online
Komunikacja, promocja i widoczność projektu unijnego
Cel szkolenia Celem szkolenia online „Komunikacja, promocja i widoczność projektu…
Cel szkolenia
Celem szkolenia online „Komunikacja, promocja i widoczność projektu unijnego” jest zdobycie przez jego uczestników wiedzy i umiejętności w zakresie promowania projektu unijnego, w tym zapewnienia widoczności samego projektu, jak i Unii Europejskiej. Uczestnicy dowiedzą się i przećwiczą zagadnienie jak skutecznie komunikować o projekcie na zewnątrz oraz jak prowadzić komunikację wewnętrzną.
Adresaci szkolenia
Propozycja skierowana jest do samorządów, jednostek podległych, jednostek ochrony zdrowia oraz innych instytucji realizujących projekty współfinansowane z UE. Zakres merytoryczny szkolenia przygotowany jest tak, aby w programie mogły uczestniczyć zarówno osoby z doświadczeniem w zakresie realizacji projektów unijnych, jak i również przedstawiciele instytucji, organizacji i przedsiębiorstw, którzy nie mieli jeszcze styczności z procesem realizacji przedsięwzięć dotowanych z Unii Europejskiej, w tym szczególnie:
•wnioskodawcy,
•przedsiębiorcy,
•pracownicy działów księgowości
•pracowników zespołów projektowych
•pracownicy uczelni wyższych,
•kadra kierownicza wyższego i średniego szczebla,
•pracownicy administracji publicznej
•pracownicy innych jednostek i podmiotów zainteresowanych funduszami unijnymi, stowarzyszeń, fundacji, NGO
Efekty szkolenia
Efektem szkolenia „Komunikacja, promocja i widoczność projektu unijnego” będzie uzyskanie wiedzy na temat:
•Sposobów promocji projektów unijnych
•Komunikacji prowadzonej wewnątrz projektu
•Komunikowania projektu na zewnątrz
•Wytycznych dotyczących widoczności projektu oraz Unii Europejskiej
Uczestnicy posiądą umiejętności praktyczne w zakresie:
•Zaplanowania i prowadzenia promocji projektu unijnego
•Zaplanowania i wdrożenia komunikacji wewnątrz projektu
•Metod, technik i narzędzi promocji stosowanych w praktyce
Metody szkoleniowe.
Metody pracy stosowane podczas naszych szkoleń online gwarantują, że ich uczestnicy osiągnął oczekiwany efekt szkolenia, podniosą swoje kwalifikacje, zdobędą cenną wiedzę i umiejętności
Zajęcia są prowadzone w sposób umożliwiający aktywny udział uczestników w szkoleniu.
Stosowane metody szkoleniowe uwzględniają specyfikę danej branży oraz potrzeby i możliwości osób biorących udział w szkoleniach:
- Wykład interaktywny – wykład w którym prowadzący naprowadza uczestników na temat poprzez zadawanie pytań, angażując ich do dzielenia się doświadczeniami i samodzielnego odkrywania wiedzy.
- Dyskusje – umożliwiające spojrzenie na temat z wielu perspektyw i odwołujące się do doświadczeń uczestników, jak również pozwalające na dojście do kluczowych wniosków
- Ćwiczenia grupowe – angażujące uczestników do współdziałania w konkretnym celu, pozwalające na doświadczanie, eksperymentowanie i wspólne wyciąganie wniosków
- Case study – analizowanie realnego lub fikcyjnego przypadku, pozwalającego na głębsze zrozumienie tematu
- Rozwiązywanie realnych problemów – uczestnicy wspólnie rozwiązują realny problem w oparciu o narzędzia i wzorce – pozwalają przenieść rozwiązania w praktykę, skłaniają do otwartości na odmienne perspektywy
Specyfika szkolenia online:
- Prezentacja multimedialna na ekranie komputerów (komputer, tablet, telefon). Sugerujemy użycie słuchawek lub głośników.
- Wymagany dostęp do internetu o minimalnej prędkości pobierania 5 mb/s (sprawdź: https://www.speedtest.pl/)
- Szkolenia, realizowane są w czasie rzeczywistym, w wirtualnym pokoju szkoleniowym umożliwiającym prezentację treści (także przez uczestników szkolenia), interakcje (rozmowy, dyskusje, zadawanie pytań, przeprowadzanie ankiet, testów) pomiędzy uczestnikami oraz pomiędzy uczestnikami a osoba prowadzącą zajęcia.
- Wymagania sprzętowe: Komputer z aktualną wersją przeglądarki: Google Chrome/ Firefox/ Opera/ Safari lub Edge
Komunikacja, promocja i widoczność projektu unijnego
1. Pojęcie komunikacji i promocji w naukach o zarządzaniu organizacją.
2. Pojęcie komunikacji i widoczności programów unijnych.
3. Finansowanie wydatków na działania komunikacyjne i identyfikację wizualną.
4. Elementy planu działań komunikacyjnych i promocyjnych:
a.przygotowywanie szczegółowego planu komunikacji i rozpowszechniania informacji.
b.określanie zasad dotyczących stron internetowych, kont w mediach społecznościowych i materiałów informacyjnych
c.organizacja imprez
d.relacje z mediami, billboardy, tablice lub inne znaki informacyjne, tradycyjne lub elektroniczne.
5. Komunikacja wewnętrzna w projekcie.
6. Praktyczne przykłady zastosowania opisywanych narzędzi.
7. Ćwiczenia praktyczne
Koszt uczestnictwa:
- jednej osoby – 999 zł brutto
- kolejnej osoby z organizacji – prosimy o kontakt
Na usługę szkoleniową realizowaną przez Astitum Konsulting Sp. z o.o. obowiązuje stawka VAT – ZW (zgodnie z art. 113 ust. 1 Ustawy o VAT)
Cena obejmuje:
- uczestnictwo w szkoleniu
- materiały szkoleniowe (w formie cyfrowej)
- certyfikat ukończenia szkolenia
- konsultacje poszkoleniowe w formie mailowej
Płatności:
- Prosimy realizować po otrzymaniu zaproszenia i faktury.
Miejsce szkolenia: szkolenie jest realizowane w systemie online, każdy uczestnik otrzyma link z zaproszeniem do wirtualnego pokoju, w którym będzie przeprowadzone szkolenie. Udział w szkoleniu pozwoli na zapoznanie się z tematem prezentowanym przez trenera, zadać pytania i porozmawiać z innymi uczestnikami szkolenia. Najpóźniej na dzień przed szkoleniem otrzymacie Państwo Zaproszenie na szkolenie zawierające podstawowe informacje takie jak:
- agendę szkolenia
- harmonogram szkolenia
- link do wirtualnego pokoju
- informacje na temat sposobu rejestracji
Informacje:
- Tel. +48 503 438 680
- e-mail. biuro@astitum.pl,
www.astitum.pl